Μία από τις «μαγικές» ικανότητες του Χριστόφορου Παπακαλιάτη σε κάθε νέα ιστορία μυθοπλασίας που έχει να παρουσιάσει στο κοινό, πέρα από το να κινήσει σαν γνήσιος maestro τα νήματα της ιστορίας του έτσι ώστε να δημιουργήσει άρτια και γοητευτικά αποτελέσματα, είναι και εκείνη της επιλογής των ανθρώπων που θα δώσουν σάρκα και οστά σε ό,τι μέχρι εκείνη την ώρα βρισκόταν γραμμένο σε ένα χαρτί.

Ο ίδιος στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο Μουσείο Μπενάκη για τη σειρά του που ανυπόμονα περιμένουμε να κάνει πρεμιέρα στις 13 Οκτωβρίου στο Mega, είπε ότι ήταν «εξαιρετικά τυχερός» για τους ηθοποιούς «χάρη στους οποίους η ιστορία του Maestro απέκτησε νόημα και ουσία».

Εμείς πάλι θεωρούμε ότι δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και πως η επιλογή του καστ του Maestro είναι αποτέλεσμα μιας ιδιαίτερης ικανότητάς του, πολλής σκέψης και ευφυίας πάνω στη δουλειά του. Δεν είναι τυχαίο ότι στο παρελθόν έχει αναδείξει πολλούς νέους ηθοποιούς που στη συνέχεια είχαν εξαιρετικές πορείες στον χώρο.

(Mega)

Δύο από τους νέους ηθοποιούς που εμπιστεύτηκε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης για τους βασικούς του ρόλους στο Maestro είναι ο Γιώργος Μπένος και ο Ορέστης Χαλκιάς, ή αλλιώς για την ιστορία του Maestro, ο «Σπύρος» και ο «Αντώνης» μίλησαν στο okmag βάζοντάς μας λίγο στο κλίμα των γυρισμάτων στους Παξούς στους οποίους έζησαν για περίπου 2,5 μήνες.

Τους ζήτησα να μου περιγράψουν μια στιγμή των γυρισμάτων που τους δυσκόλεψε καθώς στα αποσπάσματα που είχαμε την ευκαιρία να δούμε οι απαιτήσεις ήταν υψηλές.

Ορέστης: Σίγουρα η σκηνή που τον κουβαλούσα ήταν μια δύσκολη σκηνή. Το είδαμε και στο τρέιλερ, έπρεπε να κουβαλήσω τον χτυπημένο και να φανεί η απόγνωση ότι είναι χτυπημένος, ενώ κουβαλάω έναν άνθρωπο 70 κιλά. (σ.σ. σε σκηνή που προβλήθηκε στη συνέντευξη τύπου ο Αντώνης κουβαλά τον Σπύρο αιμόφυρτο στο σπίτι του Ορέστη τον οποίο υποδύεται ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.)

Γιώργος: Για να φαίνεται όσο πιο αληθοφανές γίνεται έπρεπε να ρίξω όλο μου το βάρος πάνω του. Οπότε αυτό αντικειμενικά δημιουργούσε μια δυσκολία στο σώμα του Ορέστη. Θυμάμαι ότι στη σκηνή του έλεγα ότι τώρα αφού έχουμε λήψη θα αφήσω όλο το βάρος μου.

Ορέστης: Γενικά εκείνη την ημέρα κάναμε πολλές σκηνές στον ίδιο χώρο και ήταν πολύ απαιτητικό, ήταν λίγο πιο βιντεοκλιπίστικες, δεν είχαν λόγο. Και σκεφτείτε ότι περιμέναμε τον ήλιο να κρυφτεί πίσω από τα σύννεφα. Οπότε εκείνη η μέρα ήταν πάρα πολύ δύσκολη, γιατί είχε να κάνει με τις συνθήκες. Περιμέναμε το ιδανικό φως.

Γιώργος: Μπορεί να τύχαινε σκηνή που πρέπει να βγει σε 5 λεπτά γιατί είναι το συγκεκριμένο φως και αν ήταν και απαιτητική σκηνή έπρεπε πολύ γρήγορα να είσαι πολύ συγκεντρωμένος και να πεις ότι στα 5 λεπτά πρέπει να έχουμε τη λήψη.

(NDP)

Κατά κοινή παραδοχή ήταν «ευλογία» για τους ηθοποιούς να δουλεύουν με τις συνθήκες που δημιουργεί ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Υπήρξε κάποια στιγμή που να φάνταζε σαν όνειρο σε εκείνους;

Ορέστης: Δεν νομίζω ότι είναι μια. Από το πρώτο πάτημα στο σετ ήταν σαν ψέμα. Δεν έβλεπες την πίεση που πίστευες ότι ασκεί λόγω της θέσης του, έγραφε, σκηνοθετούσε έπαιζε, έπρεπε να είναι στο μόνιτορ να σε βλέπει. Ήσουν ελεύθερος να είσαι ο εαυτός σου. Ήταν όλο σαν όνειρο.

Γιώργος: Από το πρώτο γύρισμα που μπήκαμε μέσα έβλεπες ότι ο καθένας είχε έναν συγκεκριμένο ρόλο. Ο Χριστόφορος γενικά το φροντίζει αυτό, έχει μια ομάδα την οποία εμπιστεύεται απόλυτα και όλοι μας είχαμε αυτή την ασφάλεια. Εγώ νομίζω ότι στο πρώτο μου γύρισμα αισθάνθηκα αυτό το «τώρα τι γίνεται;» και πως «μάλλον φαίνεται πολύ καλό αυτό που πάμε να κάνουμε». Και ο Χριστόφορος εννοείται σου το μεταδίδει αυτό πάρα πολύ.

Με ποιες λέξεις θα περιέγραφαν λοιπόν τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη;

Ορέστης: Μία λέξη έχω: υπέροχος!

Γιώργος: Εμένα ο Χριστόφορος μου βγάζει ότι αγαπά πολύ τη δουλειά του. Ερωτεύεται τη δουλειά του, δίνεται πάρα πολύ.

Ορέστης: Είναι ταγμένος.

Γιώργος: Είναι ταγμένος και ταυτόχρονα τόσο απλός, έχει χιούμορ, είναι κοντά σε εμάς.

Η υπόθεση της σειράς Maestro

O Ορέστης ταξιδεύει σε ένα μικρό νησί στην εποχή της πανδημίας προκειμένου να στήσει, από την αρχή, ένα Φεστιβάλ μουσικής. Αντιμέτωπος με τη μικρή κοινωνία του νησιού και όλες τις παθογένειές της, θα βρεθεί μπλεγμένος σε μία ακραία ερωτική ιστορία που θα αποτελέσει κίνητρο για να εκδηλωθούν όλα τα κοινωνικά προβλήματα τα οποία μαστίζουν μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων. Είναι όλοι συνδεδεμένοι μεταξύ τους και μ’ έναν τρόπο συνένοχοι σε αυτό που θα ακολουθήσει…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ