Η Κύπρος μπαίνει στην παγκόσμια πλατφόρμα του Netflix με την ταινία «Μπρος Γκρεμός» (Find Me Falling) της Στελάνας Κληρή. Πρόκειται για μια ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνιστή τον Χάρι Κόνικ Τζούνιορ, γνωστό από τις ταινίες Independence Day, New in Town και The Iron Giant, ο οποίος υποδύεται τον Τζον Όλμαν, έναν ροκά που βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του και έρχεται στην Κύπρο για να απομονωθεί. Την ώρα που μετακομίζει μαθαίνει ότι είναι μέρος αυτοκτονίας και κάπως έτσι αρχίζουν όλα. Ξεκινά να συνδέεται με άτομα όπως τον αστυνομικό της περιοχής που ενσαρκώνει ο Τόνυ Δημητρίου και κυνηγά τον παλιό του έρωτα που ενσαρκώνει η Αγνή Σκοτ.

Τα γυρίσματα έχουν πραγματοποιηθεί σε Λευκωσία και Πέγεια, ενώ η παραγωγή στηρίχθηκε από το Υφυπουργείου Πολιτισμού της Κύπρου, την Συμβουλευτικής Επιτροπής Κινηματογράφου (ΣΕΚΙΝ) και παραγωγούς όπως η Jupiter Peak Productions από τις ΗΠΑ και η Meraki Films από την Κύπρο.

Η ταινία κάνει την πρεμιέρα της στο Netflix στις 19 Ιουλίου και λίγο πριν την απολαύσουμε μέσα από την πλατφόρμα ο Τόνυ Δημητρίου ο οποίος κρατά τον Β΄ Ανδρικό ρόλο στο Find me Falling μίλησε στο okmag.

Ποια είναι η υπόθεση και ο ρόλος σας στην ταινία Find me Falling;

Η ταινία λέγεται Find me Falling, θα ξεκινήσει στις 19 Ιουλίου στο Netflix. Είναι η πρώτη κυπριακή ταινία που πάει στο Netflix. Πρωταγωνιστεί ο Χάρι Κόνικ Τζούνιορ ο οποίος είναι αρκετά γνωστός στην Αμερική ηθοποιός και μουσικός και επίσης η Αγνή Σκοτ η οποία είναι Ελληνοκύπρια που ζει στο Λονδίνο και κάνει καριέρα εκεί.

Εγώ έχω τον B’ ανδρικό ρόλο. Υποδύομαι έναν αστυνομικό σε επαρχεία της Κύπρου όπου ο πρωταγωνιστής ο οποίος είναι ένας ροκ σταρ Αμερικανός που αποφασίζει να κάνει ένα διάλειμμα στην Κύπρο την οποία γνωρίζει επειδή κάποτε είχε γνωρίσει εκεί μια κοπέλα. Έρχεται στην Κύπρο, αγοράζει ένα σπίτι και συμβαίνουν διάφορα ευτράπελα. Eγώ ως αστυνομικός καλούμαι σε διάφορα θέματα και με γεγονότα που γίνονται εξελίσσεται μια φιλιά.

Τα γυρίσματα έγιναν το καλοκαίρι του 2021 -είχαμε και δεν είχαμε βγει από την πανδημία. Κάποια στιγμή είχα πάει στην Κύπρο για γυρίσματα και είχε Covid ο πρωταγωνιστής και ξαναγύρισα πίσω θυμάμαι. Ήταν πάρα πολύ ωραίες οι συνθήκες γυρίσματος και το αποτέλεσμα είναι μια πολύ γλυκιά ρομαντική κομεντί.

Η πρόταση να συμμετάσχετε στη σειρά πώς σας έγινε;

Η πρόταση έγινε από μια casting director που με είχε δει σε μια άλλη ταινία που είχα κάνει στην Κύπρο. Πήγα, έκανα μια οντισιόν, μετά μου έκαναν call back και μετά ξανά call back και μετά έκανα Skype reading (διάβασμα των ρόλων διαδικτυακά) με τον Χάρι Κόνικ Τζούνιορ, για να δούμε κατά πόσο ταιριάζουμε. Τα πήγαμε πολύ καλά και πήραμε τον ρόλο. Είναι γλυκύτατος άνθρωπος που αντιμετώπισε τους πάντες ως ίσους προς ίσο. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία με πολύ ωραία γυρίσματα. Το ευχαριστήθηκα πολύ.

Έχετε ξαναπαίξει σε κάποια παραγωγή που να έχει προβληθεί στο εξωτερικό;

Είχα και στο παρελθόν συμμετοχή σε μια γαλλική ταινία που η υπόθεση ήταν οι πρώτοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Λεγόταν «Τα χρόνια της Δόξας» και έχω κάνει και άλλες δουλειές που μπορεί να μην πήγαν στο Netflix, αλλά παίχτηκαν σε πολλά φεστιβάλ. Αλλά αυτή είναι η πρώτη δουλειά που είναι σε παγκόσμια κλίμακα. Είναι στο παγκόσμιο Netflix, δεν είναι στο ελληνικό και είναι στην αγγλική γλώσσα.

Πώς θεωρείτε ότι μπορεί να βοηθήσει αυτό το άνοιγμα στο Netflix τις ελληνικές και κυπριακές παραγωγές;

Θεωρώ ότι το Netflix και οι μεγάλες πλατφόρμες έχουν κάποια standards που ξεκινούν ακόμα και από τις κάμερες που θα χρησιμοποιήσεις. Θα πρέπει να ανέβει η ποιότητα της δουλειάς μας από πλευράς παραγωγής -γιατί θεωρώ ότι οι Έλληνες ηθοποιοί είναι ισάξιοι με τους ξένους και καλύτεροι μη σου πω, μιλώντας με βάση την εμπειρία μου. Για παράδειγμα, βλέπουμε πολλές φορές σειρές που βρίσκονται σε έναν καφενέ οι πρωταγωνιστές και υπάρχουν δύο κομπάρσοι από πίσω. Έ όχι, πρέπει να υπάρχουν δεκαπέντε. Ή ένα χωριό, που κυκλοφορούν μόνο όσοι παίζουν και δεν κυκλοφορεί κανένας άλλος. Οι παραγωγές θα πρέπει να γίνουν πιο πλούσιες και να αλλάξουν κάποια πράγματα. Να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ ότι ο ελληνικός κινηματογράφος έχει πετύχει πολλά πράγματα και ανεβαίνει, αλλά βλέπουμε ότι για να γίνει κάτι σωστά η παραγωγή πρέπει να είναι σε άλλο τελείως επίπεδο.

Διαβάστε επίσης: Ο Τόνυ Δημητρίου στο ΟΚ! «Αποδέχομαι την απιστία. Ο καθένας μπορεί να έχει μια αδύναμη στιγμή»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ